Naše skladové zásoby jsou stále aktuální. Nemusíte mít tedy obavu, že Vám objednané zboží neodešleme. Počet kusů, který lze vložit do košíku je reálně k dispozici. Pokud je zobrazen počet "více než 10 ks" a vy potřebujete vědět přesný počet možný k odeslání, můžete využít ikonu "zeptat se" u konkrétního produktu, napsat nám na e-mail obchod@partysluzby.cz, nebo zavolat ve všední den v čase 8:00 - 16:00 hod. na číslo 604 542 642. Objednávky odesíláme ze skladu dopravcem neb...
E-SHOP
Zásilka je běžně expedována z našeho skladu následující pracovní den po přijetí objednávky. V době státních svátků se objednávky neexpedují ani ve chvíli, kdy jsou naše prodejny otevřené. DOPRAVA ČESKÁ REPUBLIKA GLS – na adresu 94 Kč – při celkové ceně nad 1500 Kč doprava zdarma – u tohoto způsobu dopravy bude zásilka doručena na vámi zadanou adresu – doba doručení 1-2 pracovní dny GLS – výdejní místa vč. boxů 49 Kč – při celkové ceně nad 1500 Kč doprava zdarma –...
Jak postupovat při vrácení zboží Zboží zakoupené na e-shopu lze vrátit v zákonné lhůtě 14 kalendářních dnů od převzetí zboží a to v případě, že jste spotřebitel, tedy osoba kupující zboží mimo rámec své podnikatelské činnosti. V první řadě vyplňte Formulář pro odstoupení od smlouvy a zašlete jej na naši e-mailovou adresu obchod@partysluzby.cz. Vrácení zboží dopravcem Zboží v původní obalu řádně zabalte, přiložte vyplněný formulář a zašlete na tuto adresu: OC Forum, Párty služby Děti na hrad,...
Jak postupovat při reklamaci Při reklamaci je důležité neprodleně informovat obchod o vadě. V první řadě vyplňte Formulář pro reklamaci. Vyřízení e-mailem Dále pořiďte fotografie prokazující vadu zboží a spolu s vyplněným formulářem zašlete na naši e-mailovou adresu: obchod@partysluzby.cz. Vyřízení na pobočce Reklamaci lze také vyřídit na naší provozovně v Ústí nad Labem nebo Teplicích. V tomto případě zaneste vadné zboží spolu s vyplněným formulářem na pobočku. Obsluha přijme vaši reklamac...